Do ogrodu, domu, firmy - Autoryzowany Dealer japońskich urządzeń Honda

SILNIKI SPALINOWE HONDA

HONDA to światowy lider w produkcji profesjonalnych silników przemysłowych, roczna produkcja oscyluje w granicach 7 mln szt. Skala produkcji świadczy o wielkim zaufaniu klientów do silników z logiem HONDA na całym świecie.

Idea przewodnia która przyświeca koncernowi Honda od początku to dbałość o środowisko naturalne i dopasowanie produktów do potrzeb zwykłych ludzi. Dlatego wszystkie silniki spełniają najbardziej rygorystyczne światowe normy emisji spalin oraz hałasu emitowanego do środowiska.

W swojej ofercie Honda posiada silniki do zastosowań profesjonalnych (seria GX/IGX), jak również do użytku domowego (seria GC). Zwarta, kompaktowa konstrukcja oraz mnogość wersji pozwala na zastosowanie silników HONDA do niemalże wszystkich, możliwych urządzeń. Na rynku światowym w silniki Hondy zaopatrują się firmy produkujące maszyny różnych typów, m.in. maszyny budowlane (zagęszczarki gruntu jednokierunkowe i rewersyjne, ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni), agregaty prądotwórcze czy różnego rodzaju motopompy.

 

Silniki Honda z wałem poziomym

Seria GX
Honda jest rozpoznawana jako lider w projektowaniu i produkcji solidnych i technologicznie zaawansowanych 4-suwowych silników benzynowych. Dzisiaj możemy Państwu zaoferować pełną linię silników od 1,0 do 24KM, zarówno z poziomym jak i pionowym wałem. Górnozaworowe silniki OHV są lekkie i ekonomiczne ze zoptymalizowanym zużyciem paliwa.

Seria GC/GS

Od wielu lat Honda jest rozpoznawana jako światowy lider w przemyśle samochodowym, motocyklowym oraz silników do maszyn. I teraz właśnie dokonaliśmy jeden krok technologiczny do przodu budując nową serię silników GC/GS. Jest to seria wysokowydajnych i ekonomicznych silników z wałkiem rozrządu w głowicy. Zaprojektowane z myślą o urządzeniach przeznaczonych do użytku domowego.

NOWOŚĆ!!! Seria iGX
Standard dla silników przemysłowych został znacznie podwyższony poprzez innowacyjny całkowicie nowy silnik serii iGX, nastała nowa era zapoczątkowana silnikiem w pełni sterowanym komputerem. Pierwszy raz na świecie w historii produkcji maszyn, silniki te posiadają zintegrowany elektroniczny system sterowania i komunikacji z urządzeniem w celu uzyskania optymalnej wydajności. Oferując użytkownikowi wielofunkcyjność i doskonałą sprawność, silniki serii iGX są optymalnym wyborem dla szerokiej gamy profesjonalnych zastosowań.

 

Silniki Honda z wałem pionowym

Seria GXV
Honda jest rozpoznawana jako lider w projektowaniu i produkcji solidnych i technologicznie zaawansowanych 4-suwowych silników benzynowych. Dzisiaj możemy Państwu zaoferować pełną linię silników od 1,0 do 24KM, zarówno z poziomym jak i pionowym wałem. Górnozaworowe silniki OHV są lekkie i ekonomiczne ze zoptymalizowanym zużyciem paliwa.

Seria GCV/GSV

Od wielu lat Honda jest rozpoznawana jako światowy lider w przemyśle samochodowym, motocyklowym oraz silników do maszyn. I teraz właśnie dokonaliśmy jeden krok technologiczny do przodu budując nową serię silników GC/GS. Jest to seria wysokowydajnych i ekonomicznych silników z wałkiem rozrządu w głowicy zaprojektowanych z myslą o urządzeniach przeznaczonych do użytku domowego.

 

Silniki mini 4-suwowe


Mikrosilnik czterosuwowy pozwala znacząco zmniejszyć poziom drgań, co powoduje, że narzędzia oferują większy komfort użytkowania.
Zmniejsza w znacznym stopniu uciążliwość akustyczną. Dźwięki silnika czterosuwowego są dużo niższe, co się przekłada na większą przyjemność użytkowania.
Zużywa mniej paliwa niż silnik dwusuwowy o podobnej mocy: tylko 2/3 benzyny i 1/7 oleju.
Mikrosilnik czterosuwowy marki Honda jest lekki a jego budowa jest zwarta. Ponadto, dzięki smarowaniu mgiełką olejową może być używany i przechowywany w każdej pozycji w zakresie od 0 do 360oC.
Zapomnimy także o męczącym przygotowywaniu mieszanek olej-benzyna do silników dwusuwowych! Nie trzeba juz kupować oleju, można stosować zwykłą benzynę bezołowiową, taką samą, jak do samochodów.
Na koniec należy dodać, iż mini czterosuw jest łatwiejszy w uruchamianiu.
Dzięki automatycznemu dekompresorowi silnik uruchamia się bez wysiłku i to już po pierwszym pociągnięciu linki rozrusznika, nawet przy zimnym silniku. W ten sposób siła konieczna do jego uruchomienia jest dwukrotnie niższa niż w przypadku silnika dwusuwowego.